torstai 8. huhtikuuta 2010

Rokuilua

Image and video hosting by TinyPic

Tänään olen viettäny saikku päivää kotona. Oon ollu eilisillasta asti kauheen mahakivun kourissa ja sitten ku äiti juotti mulle vähän noita sen parantavia ihmerohtoja niin alkoi jumalaton päänsärky. Noh ei tämä pahakaan enää ole. Huomenna menen sitten töihin ja se onki mun viiminen työpäivä YLE:llä :( Vähän haikeeta kyl, mut eiköhän se siitä! Ja hei, meinattiin Essin kans viedä toimistolle aamulla vähän tuoretta pullaa meidän viimisen työpäivän kunniaksi !! :)

Image and video hosting by TinyPic

Kynnet kävin huoltamassa tiistaina :p Tällä kertaa niistä tuli tarkoituksella vähän simppelimmät kuin yleensä ja tykkään kyl ! Mun mielestä noi on kivan keväiset :p

2 kommenttia:

NELLI kirjoitti...

meki vietiin tiinan kanssa pullaa töihin vimpan päivän kunniaks :p siis tuntuu että joka päivä sinne vie joku jonkunäköstä herkkua, meki vietiin ennen hiihtolomaa ihan huvikseen. mulla tulee ikävä yleä !

Rosi kirjoitti...

Niimpä. YLE ja mahtava työilmapiiri ja porukka ! :)