maanantai 20. syyskuuta 2010

Syksy

Image and video hosting by TinyPic
Oon aina vihannu aika paljon syksyä. Se on niin masentavaa, kun kesä on ohi ja tulee syksy. Silloin ilmat kylmenee hulluna, kesäloma loppuu ja talvi kolkuttaa ovelle. Eli inhoan myös talvea. Hyi hemmetti oikeesti sitä pimeyttä ja kylmyyttä. En käsitä miten joku voi tykätä siitä?!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Noh.. Ensimmäistä kertaa muistin aikana, tänä syksyä mulla ei masennakkaan niin paljon. Melkeen joka kerta ku oon viime päivinä ja viikkoina hengannu ulkona niin oon vaan ihastellu niitä punasia ja keltasia puita ja nauttinu siitä että saa käyttää taas nahkatakkia, pitkiä saappaita ja nilkkureita ja ihania neuletakkeja. Ei se syksy ookkaan sit niin paha(Kaikesta huolimatta se talvi vois skipata ittensä kokonaan, PLIIS?!).

2 kommenttia:

NELLI kirjoitti...

syksy on ihanaa, mutta oon kyllä samaa mieltä talvesta... siis hyi perse oikeesti.

Rosi kirjoitti...

niinpä ! kuka voi tykätä siitä että on koko ajan pimeä ja niin kylmä että vaan hytisyttää koko ajan !? :D :S