tiistai 5. huhtikuuta 2011

Mut jos oisit tullu viikko sitten ois tilanne toinen ku nytte

Olen kuullu muutamalta ihmiseltä nyt viime aikoina kysymyksiä: "Mikset sie enää päivitä sun blogia?" yms.. Meikälle tuli ihan sellanen WAAAAAuuuu -efekti, koska olin ihan varma, että ei täällä kukaan käy!!! Enkä oo silleen mitään lukijoita kalastellukkaan. Kunhan kirjoittelen silloin tällöin ku iskee sellanen tunne! Mutta siis hei tosi makeeta kuulla, että täällä käy muutkin ku mie ite! :D Joten... Voisin yrittää tehdä jonkun "ryhtiliikkeen."

Miehän olen tosiaan viettäny tässä parhaillaan välivuotta sen jälkeen kun valmistuin viime keväänä amiksesta media-assistentiksi. Tämän hetkisessä työpaikassani aloitin työt viime vuoden puolella joulukuussa! Oon viihtyny töissä tosi hyvin ja työkaverit on ihan parhaimpia! Viikonloppuna olin eka kertaa ulkona mun ihanien työkavereiden kanssa.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ohjelmassa oli etkoilua ja ajanviettoa Annin ja Eevan luona. Sen jälkeen painuttiin Tinkeen kattomaan mitä ihaninta Jukka Poikaa. Keikka oli ehottomasti yks parhaimmista baarikeikoista missä oon ollu! Siellä oli niin tiivis ja lämmin tunnelma ja koko porukka paikanpäällä oli niin täysillä mukana ku voi vaan olla! Lopuksi Jukka poika oli ihan selvästi itsekkin tosi häkeltyny suuresta suosiosta, ku porukka keikan lopussa vaan huusi ja taputti, eikä meinannu lopettaa ollenkaan! Harmi kun ei nyt oo yhtää kuvaa tai videota keikalta mitä voisin tänne laittaa. Unohin nimittäin kamerani olemassa olon keikalla. Menin kai niin "hypnoosiin" siitä keikasta! Ahhh Uusiksi heti äkkiä!!


2 kommenttia:

NELLI kirjoitti...

määki oon tässä koko pitkän talven ootellu että postaisit ! ihanaa, postaa useammin <3

Rosi kirjoitti...

Oi Nelli oot ihana! Kiitti kannustuksesta ;D