lauantai 24. lokakuuta 2009

Purkamista järkevyys viikonlopusta..

Eilinen päivä oli kiva. Oltiin Miialla tyttöjen kans. Pelattiin wiitä, naurettiin, puhuttiin henkeviä, juoruiltiin, popitettiin hyvää musiikkia ymsymsyms. Sit lupauduin pojille kuskiksi. Menin Kallen mesen rattiin, vein pojat baariin, sit huruteltiin tyttöjen kanssa, sit vein tytöt(muut paitsi Iidan) ja hain pojat baarista ja ajeltiin pitkästi aamutunneille. Joo kyllä niitä ongelmia oli siinä mesen ratissa mutta kaikki sujui loppujen lopuksi hyvin. Niin siis sen jälkeen ku mulle oltiin naurettu räkänä ja ku polisiit oli opastaneet mua laittamaan oikeat valot päälle xD FAILED

Tähän päivään. Nukuin puoli kahteen ja olen ollut oikeastaan tekemättä mitään. Mulla oli tästä päivästä odotukset korkeallla. Mutta loppujen lopuksi olen sitten ollut koko päivän kotona. En ole edes pihalla käynyt koko päivänä ollenkaan :D Kävin muka suihkussakin ja laittauduin sellaiseen kuntoon että olisin voinut jopa liikkua tänään johonkin suuntaan mutta ei niin ei. Kello on kohta 12 ja tässä minä edelleen olkkarin sohvalla istun tekemättömänä. No mun pitäs nyt varmaan olla ylpeä itsestäni kun on ollut tällainen varsinainen järkevyys viikonloppu! Porukat ja pikku pennutkin meni jo nukkumaan. Sit puhuttiin Miian kans puhelimessa. Silläki on ollu järkevyys viikonloppu, se oli jopa töissä tänään ilta 10 asti !! WOUUU pisteet Miialle :)

Ainiin sitten! Mulla jäi Kallen autoon vissiin mun walkmanista kuulokkeet ja liitosjohto. Haluun ne takasin. En voi lähteä minnekkään kävellen ku en voi kuunnella mun rakasta(=mp3 soitinta) <3 :/

Sekin vielä että mun tietokone on edelleen Miialla. Miettikää mun piti raahata oma läppäri eilen Miialle ku se halus sieltä musiikkia ja kuvia, jota se meinaa sit teettää ens kuussa. Jos vaikka huomenna sais sen haettua.. toivon mukaan.

Ei kommentteja: