tiistai 9. helmikuuta 2010

Kyllä se koulu kiinnostaa kiviäki

Aloitin eilen työharjoittelun ja oon kyl tosi ilonen että pääsin samaan paikkan missä viimeksikkin olin, rennot työkaverit ja toimituksessaki on aina aika rento ja villi meno :D Tällä kertaa oon sit tietenki vähän eri hommissa ku viimeks, teen nimittäin radiohommia! Olen parin ekan päivän ajan seuraillu mitä nuo radioreportterit ja juontajat sitten oikeasti tekee ja miten ne niitä juttuja koostaa mitkä tulee ulos radiosta. Oon jo suunnitellu omaakin juttua ja ekan haastattelun teen huomenna ja loppu viikosta sitten leikkailen sitä! Odotan innolla et millanen siitä sitten tulee ja millasen tuomion ne mulle toimituksessa antaa ja kehtaako sitä pistää ulos tuutista ollenkaan! :D

Tänään kun äiti haki mut töistä, olin tosi nälissäni ja aloin tekemään tortilloja. Oli kyl niin jamjami omnom herkullisia että ette arvaakkaan ;) jälkkäriksi söin banaani mansikka soija jogurttia, josta on muuten tullu mun lemppari nykyään!!
Image and video hosting by TinyPic
Ihanaa kun nyt voi kotona asustella, niin saa panostaa tuohon ruuan laatuunki paljon enemmän ku ei tarvi opiskelija budjettinsa kanssa sit ruokakaupassa joka senttiä laskea ja mikä parasta siellä ruokakaupassa ei tarvi edes itse käydä.

Opinnäytetyötäkin on tässä tullu kovasti väännettyä.. Tai no miten sen "kovasti" nyt ottaa, kun tänäänkin lähin äitin kanssa pariks tuntia kaupungille vaikka suunnitelmissa oli kirjoittaa. Noh sain vajaan sivun tässä illan aikana kuitenki kirjoitettua, joka oli aika hyvin. Jos tässä pari sivua sais vielä ennen perjantaita väännettyä. Silloin meen sit käymään Torniossa päiväreissulla, kun viedään opettajalle tarkistettavaksi, joka sit kertoo mitä muutoksia siihen tehdään ennen kuin se laitetaan pakettiin!

Ei tarttunu kaupungilta kovin hirmuisesti tavaraa mukaan, mut kaikkea pientä kivaa..
Image and video hosting by TinyPic
1. Söpöjä pitsi alkkareita, Lindex 4,95-5,95e/kpl
2. Kaulakoru, jota olen jo pidempään ihastellu ja nyt se löytyi hyllystä SALE -lappu kyljessä. Gina tricot 1,90e!
3. Maailman parasta ja ihanimman tuoksuista vartalovoidetta. Suosittelen lämpimästi! LdB Multi energy Guava, Anttila 4,90e
4. Mustat ihanan pehmeät perus trikoot kun noilla sukkahousuilla ei aina meinaa oikeen tareta. Lindex 9,90e

Ei kommentteja: