torstai 26. marraskuuta 2009

kysymyksiä ja vastauksia

1. Kolme viimeistä ostostani ovat latte, pähkinäpussi ja kengät nelly.comista

2. Isoin julkkis, jonka puhelinnumero löytyy kännykästäni jaa siellä tuskin on ketään julkkista..

3. Viimeksi googlasin L.A inkin kuvia tatuoinneista ja niistä tyypeistä

4. Kaikkien aikojen huonoin ostokseni on varmaan harmaat suorat housut, jotka ostin yhtiä hautajaisia varten vaikka en edes tykkää niistä.. joten ei ole tullu sen koommin käytettyä.

5. Käsilaukussani on kännykkä, kamera, kirja(??????), smartia, lompakko, purkkaa, mp3soitin, kalenteri, kynsiviila, muistitikku ja 2 teepussia :DD

6. Suosikkikatuni koko maailmassa on... jaa-a tää on aika vaikee. ei mulla oikein ole sellasta... mut voisin sanoa että Drotningatan Tukholmassa ;p se on kyl yks lemppari ;)) sinne pitää päästä aina ku on tukholmassa.. parhaimmat kaupat ;)

7. Tyypillisin asuni tällä hetkellä on farkkuleggingsit ja joku neule paita. Siihen tietenki sit tulee aina joku erillainen toppi/t-paita ja jotain koruja.. mut tosi tylsäää. kaamos on tylsä joten asutkin pitää ainakin arkena olla tylsiä :DDD

8. Hienoin/kallein ostokseni on varmaankin toi mun järkkäri. Siis niistä ostoksista, joita olen itse omilla vähillä rahoillani ostanut.

9. Olen riippuvainen joistain ystävistä, puhelimesta, musiikista ja suklaasta.

10. Tyylini kuvailtuna kolmella sanalla tällä hetkellä on tylsä, yksipuolinen, tavallinen

11. Jos saisin loppuelämäni shoppailla vain yhdessä putiikissa, se olisi nelly.com

12. En ole ikinä ostanut mitään Asokselta

13. Parhaat outlet-löydöt teen paha sanoa.

14. Jos saisin periä jonkun koko garderobin onko sen pakko olla todellinen henkilö? No ihan sama. Sanon silti että Carrie Bradshaw!

15. Seuraava suuri hankintani on kameran salamalaite tai uusi kännykkä. riippuu ihan siitä että kuinka nopeasti tuo mun puhelin leikkaa kiinni. Pahalta näyttää :S

16. Tyyli-ikonini on niitä on useampia, mutta sanottaisko että Gwen Stefani, Kate Moss ja tällainen ihan legenda nyt on varmaan just Marilyn Monroe

17. Kenkävalikoimassani on aivan liian vähän pitkävartisia saappaita

18. Unelmieni laukku on iso tilava Prada

19. Käytän kuukaudessa ihan liikaa rahaa pakko myöntää että juhlimiseen

20. Verkossa shoppailen aika vähän missään, muuta kuin Nellyssä.

21. Suosikkimuotiblogini on jos nyt mietitään ihan muodin kannalta niin fashiontoast

22. Olen kauneimmillani Kun olen juuri laittautunut ja hiukset ja meikit suostuvat menemään mun mieleni mukaan, eikä ne oikuttele.

23. Makutuomarinani toimii pääasiassa minä itse

24. Hiukseni ovat tällä hetkellä värjäystä vailla

25. Toiveammattini on vielä vähän hakusessa. Luultavasti kuitenkin tähän joku mediaan liittyvä. Toimittaja, valokuvaaja yms.

Ei kommentteja: