lauantai 23. tammikuuta 2010

Hiusten identiteetti kriisi

Image and video hosting by TinyPic
Identiteetti kriisipä hyvinkin. Mulla on alkanu toden teolla kyllästyttämään mun hiusten väri. Se on niin tylsä ja perinteinen. Mulla on melkein aina ollut samanvärinen tukka. Tällanen tumman ruskea se on oikeastaan ihan luonnostaan. Pari kolme kertaa vuodessa saatan ostaa tumman ruskean värin ihan vaan sen takia että hiustenväri olis tasaisempi.

Jostain syystä mulla on alkanut ihan hulluna kiehtoon punanen tukka. Oon myös huomannu että sama tunne on nykyää monilla muillaki :o Älkää nyt säikähtäkö. Vaikka punainen tukka viehättää, ajattelin silti ihan realistisesti tätä asiaa eikä mulla ole tähtäimessä esim tällainen tukka..
Image and video hosting by TinyPic

Ajattelin pysyä kuitenkin ihan tällaisessa tummassa tukassa, mutta jotain uutta särmää olis kiva saada. Tässä piakoin nää hiukset on pakko värjätä ja silloin moppiiin olis kiva saada jotain punasta vivahdetta ;) Yritin googlesta ettiä jotain kuvia sen värisestä tukasta mikä mulla on mielessä, mutta ei oikein tahdo löytyä ihan sellasia... Muutama sinne päin oleva
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(kuvat: Google)

Saapa sitten nähdä kuin tässä käy. Pidän teidät ajantasalla ;)

Ei kommentteja: