keskiviikko 19. toukokuuta 2010

Mä löysin sut, mä löysin sut.

Nyt ollu niin upeet ilmat, että eipä oo pahemmin kyllä jaksanu koneella istua! Oon päässy töistä tällä viikolla joka päivä tosi ajoissa, joka on ollu kyl tosi kiva, kun sit on voinu lähteä kaupunkiiin vaan hengailemaan, istumaan terassille ja nauttimaan kesästä! ihanaa :) AEVAN MAHTAVAA!

Oikeastaan tulin nakkamaan taas parit biisit tänne...

Day 09 - A song that you can dance to

Tää biisi on vaan niin rakkaus! Silloin ku tää biisi soi Dooriksessa, niin meijän tytöt(ja pojatkin) valtaa saman tien sen tanssilattian korkeamman tason ;)

Day 10 - A song that makes you fall asleep

Muistan ku tää biisi tuli vuosia sitten ja oltiin mun pikkusiskon kanssa mummolassa yötä ja nukuttiin vierekkäin. Pikkusisko ei saanu unta ja laitoin tän biisin soimaan mun mp3-soittimesta ja laitoin kuulokkeet sen pään viereen ja se kuunteli tätä ihan tosi hiljasella. Loppujen lopuks nukahdettiin molemmat ennen kun tää biisi edes loppu.

Palataanpas asiaan hmm... Kun säät pahenee ja vettä tulee ku esterin p*****stä !! :)

Moiksuu!!

Ei kommentteja: