tiistai 4. toukokuuta 2010

Nails settings

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Tänään kävin töiden jälkeen kynsihuollossa. Kynsistä tuli mun mielestä tosi kivat. Ne muistuttaa vähän samanlaisia kun mulla on joskus aiemmin ollut, mutta sepä ei haittaakaan, koska tää malli on miellyttäny mua eniten :) värimaailma kyl on erilaisempi kuin ennen.

Nyt olen tosi väsynyt. Tänään voisi harkita sellasta asiaa kun aikasin nukkumaan laittamista! Miltähän tuntuis jos nukkuis kymmenen tunnin unet työpäivää edeltävänä yönä?! Wou. Vois kokeilla joskus...

P.S Vappu postausta tulossa mahdollisesti heti vain kun saan kuvia. Ite olin tosiaan niinkin tyhmä, että kun lähettiin juhlimaan niin järkkäri tuli kyllä matkaan, mutta muistikortti jäi kotiin muistikortin lukijaan. Vitsi oon hyvä :)

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

ooooaaaa! Mielettömän ihanat kynnet!

Rosi kirjoitti...

kiiitos paljon :)