tiistai 29. joulukuuta 2009

I send a bang bang

Tänään oli oikein kiva päivä. Tai no sanottaisiinko näin että Aili pisti tulemaan ylläri viestit päivällä, jotka pelasti mun päivän. Aililla oli tosi hyvä idea " Rosi lähetäänkö kierteleen alennus myyntejä kaupungille? ". Mietin että en mene kaupungille heti joulupyhien jälkeen, koska varmasti MUUTAMA muukin on sinne menossa. Mutta oli kyllä hyvä että lähdettiin. Ihmisiä ei ollut ruuhkaksi asti ja minusta tuntui siltä että kaikki parhaat jutut oli poimittu jo päältä. Nyt oli siis viimeinen tilaisuus mennä jos jotain halusi sieltä itselleen vielä hamuta. Eipä mukaan sitten tarttunut kuin nämä ostokset:

Mekko, Vero Moda(-50%) 17,47e
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kuorinta kasvonaamio, Seppälä 2,45e
Image and video hosting by TinyPic

Ihastuin tuohon mekkoon, koska se oli tosi kivan mallinen ja olin aiemmin katsonut sitä, mutta mustana. Tuo lila oli ainut väri joka oli jäljellä viellä ALE-rekissä ja päätin sitten ottaa sen. Luulenpa että tää mekko tulee olemaan osa mun uuden vuoden asua. Kokeilin tuon kanssa mun leveää niittivyötä ja voi että oli muuten kiva ;)

Kasvonaamio oli pakko napata mukaan Seppälästä. Tuntuu nimittäin siltä että tätä ihoa on pakko vähän hoitaa nyt joulun jälkeen. Kyllä näkee naamasta että jouluna ei ole nautittu mitään maailman terveellisintä ravintoa. mm. Suklaa ja juustot eivät kävele käsi kädessä hyvän ihon kanssa. Olen kokeillut aiemminkin samaa naamiota ja sen käytön jälkeen ihosta tuli ihanan sileä ja pehmeä :)

Image and video hosting by TinyPic
Siskolta lainassa tuo Ginasta ostettu villaneule. Saa nähdä haluanko palauttaa tuota ikinä, on nimittäin aika ihana! Tykkään<3


Tää biisi on mun Top-listalla tällä hetkellä. Lil Wayne on vaan niin rakkaus ja pelaa muuten hyvin yhteen Madonnan kanssa ;)

Ei kommentteja: