keskiviikko 23. joulukuuta 2009

Päivitystä

Image and video hosting by TinyPic

Noniin nyt olen saanut kuvia koneelle ensimmäistä kertaa moneen viikkoon. Kävin nimittäin tänään hoitamassa viimeisiä asioita vielä ennen joulua. Yksi näistä tärkeistä asioista, jota mun piti hoitaa oli Clas Ohlsonilla nimittäin MUISTIKORTIN LUKIJA. Päiväni oli pelastettu.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Tämän laitteen ansiosta postauksia voi alkaa taas tehdä useammin kun saa vähän kuvitustakin mukaan :))

Sitten ostin myös uudet sukkahousut, koska nää edelliset alkoi vetää jo viimeisiään.
Image and video hosting by TinyPic
:DDDDDDD haha

Mulla oli kaupungilla niin hyvä draivi päällä kun olin yksin liikkeellä. Yritin etsiä itelle uutta villakangastakkia, kun äiti lupasi ostaa sellasen mulle joululahjaksi. Kun mulla oli suuretsinnät päällä kaupungilla niin Onni soitti mulle että sen skimbausvehkeet oli jääny auton peräkonttiin ja toki juuri siihen autoon millä olin liikkeellä. Noh eikun kotiin että herra sai suksensa ja pääsi mäkeen. Perhana. Täytynee katsastella takkia sitten joulun jälkeen alennusmyynneistä. Toivottavasti silloin on vielä jotain hyvää valikoimaa jäljellä :D

Ajattelin myös hieman päivittää tänne blogiin mun huoneen tämän hetkistä ulkonäköä..
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Huone on himan vielä kesken. Verhot puuttuu, nykyisen ruman tietokonepöydän tilalle vaihdetaan valkoinen pöytälevy ja noiden kahden pikku maton tilalle tulee yksi iso matto.

Tässä huoneessa asustelin siis ala-aste ikäisenä, mutta kun meille tehtiin remontti niin muutin alakertaan isompaan huoneeseen ja Reijo ja äiti tuli tähän huoneeseen. Tänä syksynä vaihdettiin taas huoneita, koska olen nykyään niin vähän kotona niin en KUULEMA tarvitse niin isoa huonetta ja muutenkin muutan varmaan omaan asuntoon toivon mukaan vuoden sisällä. Riippuu ihan siitä kuinka nopeasti työelämä kutsuu tuon kevään valmistumisen jälkeen.

Olipas vain kiva postailla pitkästä aikaa. Heti kun joulukiireiltä ehtii niin palaan asiaan!

Jos ei enää ennen joulua nähdä niin oikein ihanaa ja rauhallista joulua <3

Ei kommentteja: