tiistai 1. joulukuuta 2009

Vastaus Nellin haasteeseen :>>

Eli tehtävänä oli paljastaa 7 juttua mitä ette tiedä minusta? No ei minulla kyllä ole seitsemää juttua mitä kukaaan ei tietäisi ! Mutta voihan sitä yrittää tietenkin... By the way ei ole tulossa mitään jymypaljastuksia :D

1. En yleensä pidä mistään peleistä. Tietokonepeleistä, pleikkaripeleistä yms. Mutta tällä hetkellä olen aivan koukussa Facebookin Bejeweled Blitz peliin !!

2.
Noin vuosi sitten mulla oli vielä tosi paha tapa kerätä kaikkien liikkeiden tällaiset "Bonuskortit". ja niitä oli lompakossa n. 20. Mutta koskaan mulla ei ole ollut PLUSSA -korttia.

3.
Inhoan sitä jos mun sängyllä istutaan jos sitä ei ole petattu, ärsyttävää!

4.
En tykkää siitä jos mun hiuksia hiplataan. Tosi ärsyttävää jos joku kattoo vaikka mun hiuksia ja alkaa värkkään niillä.

5.
Mulla on aina pakko olla kynsilakkaa kynsissä. Olen pari kertaa yrittänyt olla pitkään lakkaamatta niitä, mutta parin päivän jälkeen oli pakko laittaa kynsilakkaa. Ne vain yksinkertaisesti näyttävät niin rumilta ilman minkäänlaista väriä.

6.
Vihaan puntareita. Käyn puntarilla vaan kun on pakko. En nytkään muista koska olen viimeksi punninnut itseäni. Ei ne numerot kerro näyttääkö ihminen hyvältä ja onko se sopivan kokonen.

7. Usein jos kuulen jotain hyviä/hauskoja/tyhmiä lausahduksia kavereitten suusta/leffoista/tv-sarjoista yms. niin kirjotan niitä ylös kalenteriin tai kännykkään. En tarkkaan ottaen tiedä miksi. Kai ajattelen että niitä on kiva muistella joskus vuosien päästä tai jotain vastaavaa.

Tähän en haasta ketään muita kuin Veeran ja sekin haaste tulee vain sen takia kun sillä on jäänyt postaukset vähän vähiin viime aikoina. Eli tässä olis sulle nyt oiva syy postata :)




Sain tän kyselyn mukana söpön lahjan ja tää mene myös veeralle jos se nyt vaikka innostuis vastaamaan tähän haasteeseen! ;)

3 kommenttia:

Timjai kirjoitti...

Yhyy et haastanu mua :'D No vitsi!

Rosi kirjoitti...

no teee toki !! en mie meinannu haastaa ketäään mut veeran haastoin sen takia että sillä heräis taas nämä postaus innot :D

NELLI kirjoitti...

hei rosi, se oli se palkinto tarkotettu tähän mukaan ;) se nätti kuva sieltä lopusta ! oot nii hyvä <3<3<3:D<3