tiistai 17. elokuuta 2010

Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars. I could really use a wish right now.

Image and video hosting by TinyPic
Tänään kävin moikkaamassa Miia töissä ja Áilekin oli messissä. Siellä me höpöteltiin taas monta tuntia ja naurettiin tyhmille jutuille. Huh huh tuo Miian työpaikka on kyllä jo ihan vakiomesta. Aina ku on tylsää ja Miian on työvuorossa niin sinne siis. Siinä sitä sitten istuskellaan, juodaan kahvia ja kofeiinihumalassa löpistään pöljiä ja vähemmän pöljiä juttuja! Ja parempi aina ku meitä on Miian lisäksi ainaki 2 niin Miiaki voi paremmin keskittyä työntekoon (hah)

Sit mun on pakko jakaa tää asia teidän kanssa! Mun hiukset näyttää tällä hetkellä tältä...
Image and video hosting by TinyPic
Eli aika järkyt. Auringon vaalentamat ja kuivattamat(mun latvat varmaan rapisee pikku hiljaa matkan varrelle), mutta onneksi siihen tulee huomenna muutos ku pääsen kampaajalle. Tukkaa ei leikata paljon vaan se mitä on pakko, koska mulla on tavotteena kasvattaa tää letti puoleen selkään tai oikeestaan tohon vyötäröön asti. Näillä näkymin väri muuttuu mustaksi. Huomennapa sen näkee mikä se lopputulos sitten on, mutta varmasti hyvä! JEE!!

Pari tavoteltavan arvosta hiuslookkia... KUOLAAN









Tää biisi on mun uusi rakkaus(Kat Von D:n lisäksi)!

Ei kommentteja: