keskiviikko 18. elokuuta 2010

Pysy aina pikkuveljenä ja lintuna älä koskaan miehisty

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ollaan Sagan ja Onnin kans kolmestaan pari päivää, ku porukoista molemmat on reissun päällä. Onni täytti tänään siis 11.v ja juhlistettiin sitä nyt oikeena synttäripäivänä tälleen pienimuotoisesti, ku oikeat juhlat pietetään sit myöhemmin. Kävin hakemassa Sagan koulusta puolen päivän aikaan ja käytiin samalla hakemassa konditoriasta kaikille tollaset omat leivokset ja keitin sitten synttärikahvit päivänsankarille :)

Tää kuva menee kyl samantien mun koneen taustakuvaksi...
Image and video hosting by TinyPic
IHAN ÄLYSÖPÖ, kattokaa nyt noita hampaita :D

P.s Mun kampaaja aika peruttiinki tänä aamuna. Se mun kampaaja oli tullu kipeeksi, joten se aika piti siirtää ja nyt sain uuden ajan lauantaiksi. Mut voi että otti pannuun ku ehdin mennä jo kaupunkiin ja just ku sain auton parkeerattua ja olin ihan innoissaan menossa kampaajalle niin eiköhän puhelin soi ja saan kuulla että mun kampaaja ei oo työkuntonen. Nooo... Nyt pitää yrittää kestää tällä kuivalla korppu tukalla lauantaihin asti.

2 kommenttia:

Roadrunner kirjoitti...

Ihania kuvia :D Kiva blogi sulla :)

http://walkingintheairr.blogspot.com

Rosi kirjoitti...

kiiiitos paljon :)