sunnuntai 22. elokuuta 2010

Kampaamon jäljiltä

Image and video hosting by TinyPic
Nyt on kampaajalla käyty ja hiusten väri muuttui mustaksi, niinkuin uhkasinki ;) Mulla ei ole ikinä ollu kokonaan mustaa tukkaa. Aina vaan ruskee tai korkeintaan tosi tosi tumman ruskea. Nyt se on musta ja totesin että tän värinen sen pitääki olla. Kuva on otettu tänään ja se on vielä kampaajan jäljiltä, eli mun kielellä suoristettu ja vähän päätä myöten. Suurimmat pelot mulla yleensä on kampaajalle mennessä, että ei leikata liikaa ja se että saako kampaaja leikattua sen silleen että malli näyttää hyvältä myös kiharana. Sen näkee sitte huomenna ku annan taas mun luonnonkiharille vallan. No onneks nyt ei ees paljon leikattu, kun mun tukka oli kuulema aika hyvässä kunnossa(WooooooTT?!).

P.s Pahoittlut tuosta vähän huonosta kuvasta, mutta oon ollu tässä liikenteessä eilisen ja tän päivän, eikä oo jaksanu tänää ees tehä tälle pärställe mitään niin ei oikein innosta posettaa :)

Ei kommentteja: