keskiviikko 11. elokuuta 2010

Long time no see!

Mitäs tänne kuuluu? Siitä onki taas vierähtäny ehkä vähän turhanki pitkä aika ku oon ilmottanu ittestäni täällä blogin puolella. Nyt ajattelin tulla päivittelemään kuulumisia, kun kesäkin alkaa olla ohi. Hei muuten! Tää on ensimmäinen syksy, ku mun ei tarvi lähteä masentuneena kesän jälkeen takas koulun penkille! Tosi outoa! Kaikki puhuu kouluun lähtemisestä, mut mie olen suunnittelmat avoinna tulevaisuudelle :D

Muilla alkoi siis tänään koulu, mulla on kesäloma. Tein töitä ahkerasti kesä-heinäkuun. Sitten otin loparit. Totesin että siivous ei ole lainkaan mun juttu ja päätin ottaa vähän lungisti :D No en miekään mikään ihan toivoton tapaus kumminkaan ole! Koska eilen mulle just varmistu työelämänvalmennus -paikka. Eli meen töihin tän kuun lopussa. Siihen asti LUNGI meno jatkuu tällä suunnalla... Sorry guys ;)

Tässä muutamia kesän kohokohtia...

Image and video hosting by TinyPic
Ruisrock. Meillä oli tosi mahtava porukka messissä. Ilman tota porukkaa tää reissu olis varmaan ollu ihan kauhea. Tuon reissun aikana sattu ja tapahtu niin paljon, että piti välillä itkua vääntää ja välillä meinasin luovuttaa kokonaan ja lähteä ekalla junalla kotiin. Mut kaikesta huolimatta tuo aika mitä vietettiin alueella(sitä kauheaa kuumuutta lukuunottamatta) oli niiin helmeä, että sitä ei kyl vaihtas mihinkään!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Oulu187.
Tää oli tällanen extempore reissu. Noi itse festarit oli tosi pienimuotoset, eikä mitkään kauheen kummoset. Lähin oikeestaan vaan julmahenkan ja Laineen kasperin takia koko festareille ja olihan se julmahenkka kiva nähä eka kertaa livenä, mut ei sekään niin hyvältä kuulostanu livenä ku olisin toivonu. Mut jälleen kerran koko reissun pelasti hyvä porukka ja sen seurauksena ihan PIRUN hyvä meininki.

Sit jotain random kuvia tältä kesältä...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Näistä jutuista olin myös aika fileissä...
Image and video hosting by TinyPic
Tällaisen söpöläisen ostin. Tää on sit sellanen reissu/blogikamera. Niin yritin myös tämän avulla nostattaa omaa bloggaus intoa. Näppärämpihän tuota on kuljettaa mukana ku tuota isoa järkkärin jötikkää :D Ja ku toi on niin syötävän söpöki vielä kaiken lisäksi! ;)

Image and video hosting by TinyPic
Viktor & Rolfin Eau Omega on mun uus lemppari tuoksu. Olin tuoksutellu tätä joskus aiemmin kaupungilla ihan tohkeissani. Äiti sit toi sen mulle yllärinä tulijaiseksi taxfreestä niitten Mallorcan matkalta. nice :)

Niin ja tosiaan eihän se kesä vielä ole ohi. Tälle viikolle luvattiin säätiedotuksissa jotain +30 astetta, että ei kärsi heittää bikineitä ja pikku kesähepeneitä vielä mihinkään. Niitä tarvitaan vielä!!!! Joo tosiaan... En oo kauheen syksy, enkä varsinkaan TALVI ihmisiä. Otettasko kaikki ilo irti tästä kesästä vielä ku sitä on jäljellä!! :)


Tätä biisiä onki huuatettu tänä kesänä niin paljon, että saapa nähä koska tähänki kyllästyy. Luulen että ei mee enää kauaa, mut vielä tää menee ;)

Ei kommentteja: