keskiviikko 2. syyskuuta 2009

Aika Blogata !

Olen lukenut kauan monien eri ihmisten blogeja ja nyt jonkun aikaa on ollu itselläkin sellainen tunne että olisi kiva kirjoittaa!

Ensin mietin että onkohan oma elämä niin hektistä ja jännää että saisi mitään mielenkiintoista kirjoitettavaa aikaan mutta rohkaisin itseni kuitenkin ja aloin kirjoittaa...vaikka sitten vain omaksi iloksi :D


Tässä blogissa kerron siis omasta elämästäni ja asioista joista olen kiinnostunut ja joista muutenkin tykkäään. Blogini aiheet tulevat luultavasti liittymään hyvin paljon minulle tärkeisiin ihmisiin, vaatteisiin, meikkeihin, hiuksiin, juhlimiseen, musiikkiin ja ehkä välillä pitää vähän angstata. Mutta yritetään kuitenkin pääasiassa pitää lippu korkealla, jalat maassa ja hymy huulilla, vai mitä? :--))


Kuvia mulla ei nyt valitettavasti ole ainuttakaan kappaletta tähän postaukseen. Datailen nimittäin pikkuveljen miniläppärillä täällä rovaniemellä sunnuntaihin asti ja tässä ei ole kuvatiedostoissa ainuttakaan kuvaa! :o Jatkossa tulette varmasti näkemään kuvia postauksien yhteydessä, i promise! onhan mulla sentään oma kamera! ja koneen keskusmuistikin täyttyy pelkistä kuvista :D


Se olis sit niinku see ya later alligator<3

Ei kommentteja: