maanantai 28. syyskuuta 2009

She talking to me like I'm dumb


Mulla ei tämä kirjoittaminen nyt oikein inspaa. Viikonloppu oli sen verran tapahtumarikas ja totesin että kuvia oli aivan liian vähän nyt sitten totesin että postaus menee nyt sitten varmaan ihan penkin alle :/

Tosiaan mentiin Elicen ja Iidan kanssa torstaina Rovaniemelle. Perjantaina sitten tuli pikkuserkut ja äitin täti Tukholmasta viikonlopuksi, ku lauantaina oli isopapan hautajaiset :<

Siellä siunaustilaisuudessa oli yhtä ahdistavaa niin kuin yleensäkin. Itkin iteltäni melkein silmät päästä ja ahisti niin paljon istua siellä että meinasin lähteä pois kesken kaiken. Sen jälkeen kun Ville-pappa oli laskettu haudan lepoon mun olo kuitenkin rauhottui. Mulle tuli tosi rauhallinen olo kun oli niin kaunis keltainen syyssää ja aurinko alkoi paistamaan ja jätettiin isopappa sinne rauhassa lepäämään.

Laitettiin Sagalta hiukset äitin kanssa. Mun pikkusisko on ihana söpö kultakutri vai kuinka ?! <3







Lauantai iltana lähdin näyttämään mun pikkuserkuille Ricolle ja Danille ja Danin vaimolle Katalle vähän Rollon yöelämää ;)

Aloiteltiin Danin vanhan lapsuudenkaverin O-P :n luona ja sieltä suunnaattiin Amarillon kautta Doorikseen. Ilta oli oikein mukava ja onnistunut(lukuunottamatta niitä pieniä kommelluksia ja "ongelmia", joille sitten vain naurettiin sunnuntai aamuna).

Rico & Dani


Tässä oli ainut kuva mun kamerassa missä kaikki kolme ovat samassa kuvassa, sekin on lauantain hautajaisista siksi kaikilla on noin ankeat ilmeet :s


Sunnuntaina ennen mun Tornioon lähtöä suunnattiin Mummilaan syömään aivan ihanaa yli hyvää ruokaa. Oikeaa italialaista Spagetti garbonaraa, nam nam. Kiitos Riitalle ja mummille aivan ihanasta ruuasta!! Tää voitti mun pussipastan 1000000000-0! ;D


hahah tuossa oli tosiaan mun viikonloppu tosi tiiviiseen pakettiin tiivistettynä :D!

Ainiin !! Nyt on sit menossa viimeinen viikko Torniossa ennen kuin mulla alkaa kahden kuukauden työharjoittelu. Pääsin harjoitteluun Rovaniemelle ylen uutistoimistoon. En tarkkaan ottaen oikein tiedä mitä hommia mulle on tiedossa siellä, mutta eiköhän se sitten ensi maanantaina selviä :p Tiedän vain sen verran että TV-hommiin olen sinne menossa. Tarkempaa tietoa tulossa ensi viikolla :) Parasta varmaan kuitenkin että saan olla kotona marraskuun loppuun asti, eikä tarvi kahden kaupungin väliä rampata kahteen kuukauteen ;p

Nyt olen roikkunut taas tässä koneella niin kauan että on aika sanoa taas Soronoo byebye heippa hei <3 ja palaillaan taas !

Ei kommentteja: