keskiviikko 23. syyskuuta 2009

kenkäkuumetta

Tämän syksyn aikana minulla on ilmennyt TOSI pahaa kenkäkuumetta.

Mun on pakko löytää itelle uudet kengät nyt syksyksi ja tulevaksi talveksi. On se kyllä aika kamalaa kun tällä hetkellä oikeastaan ainoat kengät mitä käytän koulussa, kaupungilla ja arkena on mun luottokengät eli kesällä tukholmasta ostetut pinkit convervset.



Joo siis ne on kyl ihanat, mut olishan se tietenki kiva jos kaapissa olis enemmänki ku yhet luotto kengät :D mulla on yhet luotto arkikengät ja yhet luotto baari kengät(mustat avonaiset korkkarit :DD). Että näillä mennään.

Aloin tässä muistelemaan mun kesän tukholma reissua ja totesin että olis pitäny panostaa paljon enemmän kenkiin kun kaikkeen muuhun turhuuteen. Niinkuin paitoihin, farkkuihin, takkiin yms. Niitä saa kyllä täältäki, mutta mitään vastaavia ihanuus kenkiä ei täältä suomen maalta löydy niinku siellä oli. nyt kyllä SAPETTAA! :S :D Ehdin jo vakavasti harkita että soitan tukholmaan serkuille että käy ostamassa mulle scorettista tai biancosta kengät ja pistää mulle postiin. Tässä pari hyvää esimerkkiä sellaisista kengistä mitkä mun on IHAN PAKKO SAADA<3




Noi alimmat on mun ehdoton suosikki kaikista. Pahinta tässä on että taisin törmätä niihin kesällä tukholmassa ja nyt mulla VI****** ku en ostanu niitä. Tahdon nopeasti takasin tukholmaan käyn kaappaamassa nuo kengät heti sieltä :)

Yhdet kengät mitä olis myös tosi siisti kokeilla on over knee bootsit. Tosi siistit. Nähtiin tyttöjen kans kaupungilla yks nainen jolla olis sellaset ja ne oli NIIN hienot, kaikki kuolattiin niitä sen naisen kenkiä :D. Over knee bootseihin on myös törmänny aika paljon netti kaupoissa. Mutta totesin että näitä ei kyllä netistä kannata tilata. Sitä paitsi kaikki ne näyttä kuvissa tosi karuilta, ihan kumppareilta. Niitä pitäs päästä sovittamaan ennen ostoa, että tietää sitten tarkalleen millaset ne on ja sopiiiko ne edes ja että näyttääkö ne ihan törkeiltä omissa koivissa. Koska tollaset reiteen asti ulottuvat kengät ei tosiaan sovi kaikille !!

Tässä kuvassa oli muutama tosi ihana yksilö over knee bootseista :)



Iida laittoki tossa jo unelle, voisin lopetttaa tän läppärin näpyttämisen ja mennä unten maille!

Kauniita unia, oman kullan kuvia<3

Ei kommentteja: